Xگوگل 3

خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود ارسال رایگان آگهی

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

تماس بگیرید

مرکز تماس بانی کام (کال سنتر – Call Center)

ارسال شده: ۹۵/۰۷/۲۷ ۱۲:۳۵
  • شهر: تهران
  • استان: تهران

توضیحات بیشتر

مرکز تماس بانی کام (کال سنتر – Call Center)
مرکز کنترل واک کسب و کار شما را با همه شیوه های ممکن در تعامل و ارتباط موثر با مشتریان و مخاطبین قرار می دهد. در مرکز کنترل واک، پست الکترونیک، نمابر، پیامک و پیام فوری (IM) به اندازه تماس تلفنی قابل مدیریت و بهره برداری به عنوان مجاری ارتباط با مشتریان هستند. یک محیط یکپارچه تحت وب به پاسخگویان امکان می دهد تا روال های کاری متنوعی را بر حسب گروه ها و نیازهای مختلف به جریان بیاندازند و در جلب رضایت بیشتر آنان به رقابت مثبت با یکدیگر بپردازند.

انواع شیوه های ارتباطی :

– تماس تلفنی
– پست الکترونیک
– پیامک
– پست صوتی
– نمابر
– پیام فوری

انعطاف پذیری و مقیاس پذیری:

– از ۲ خط آنالوگ (شهری) تا ۱۲۸ خط دیجیتال (E1)
– از کوچک (دو پاسخگو) تا بسیار بزرگ (دو هزار پاسخگو)
– از یک مجرای ارتباطی (تماس تلفنی) تا چندین مجرای ارتباطی (پست الکترونیک، پیامک و … )
– مناسب برای سازمان های دولتی و کسب و کارهای خصوصی
– انعطاف پذیر حسب کاربردهای متنوع: فروش، خدمات، بازاریابی، پیگیری و …
– قابلیت یکپارچه شدن با سایر نرم افزارها
– سفارشی سازی
– قابلیت یکپارچه سازی با PBX های مستقر در سازمان (Panasonic، Asterisk و … )

یکپارچه سازی :

– Microsoft CRM
– Microsoft Exchange
– HTTP API برای یکپارچه شدن با هر سامانه ی ارتباط با مشتریان
– دیتابیس (Database) (Sql Server، MySql، Oracleو … )

قابلیت های رقابتی :

– مسیریابی مبتنی بر مهارت
– مدیریت پیشرفته صف
– حضور و غیاب (Presence)
– پیام رسانی یکپارچه (Unified Messaging)
– Screen Pop-up سفارشی
– گزارش کامل رخدادها
– تبدیل متن به گفتار
– قابلیت های PBX
– رضایت سنجی
– پشتیبانی از Cloud
– سرور یکپارچه
– نمابر به پست الکترونیک و بالعکس
– پیام صوتی به پست الکترونیک
– مانیتورینگ در لحظه تحت وب
– پیکر بندی تحت وب
– پشتیبانی از VoIP
– پشتیبانی از SIP Trunk
– اختصاص بیشتر از یک داخلی به کاربر
– چند زبانه

ماژول های مفهومی :

– ACD (توزیع خودکار و هوشمند تماس)
– صف
– IVR (پاسخگویی صوتی خودکار)
– ضبط مکالمات
– مانیتورینگ در لحظه
– گزارشات
– Ticketing
– پایگاه دانش
– بولتن

قابلیت های منحصر به فرد :

– محیط تحت وب یکسان برای همه نقش ها
– طراحی ویژوال جریان های کاری ارتباطی
– قابلیت سفارشی سازی و پلاگین نویسی

www.Banicomm.com
Sales@banicomm.com

تلفن: ۸۸۵۴۰۹۰۰ -۰۲۱
فکس: ۸۸۵۴۰۹۰۱-۰۲۱

آدرس: تهران خیابان بهشتی ، خیابان سرافراز ، خیابان یکم ، پلاک ۱۷ ، طبقه چهارم ، واحد ۶
مرکز,تماس,بانی,کام,(کال,سنتر,Center),مرکز تماس,مرکز تماس چند رسانه ای,بانی کام,دانجین,کال سنتر,Call center,contact center,مرکز ارتباط با مشتریان,crm,فکس سرور,تلفن گویا,نظرسنجی,مركز تماس باني كام (كال سنتر – Call Center)
شرکت بانی کام

آگهی رایگان گوگل ۳

پیام پلیس فتا:
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. همچنین بهتر است قبل از تحویل کالا یا خودروی خود در ازای چک‌های رمزدار بانکی، با مراجعه به بانک مربوطه از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.
پیام آگهی رایگان گوگل 3:
آگهی رایگان گوگل 3 هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعهٔ راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.